Friday, October 21, 2011

snake & leopard


fot by FKa


pants: H&M
shoes: NINE WEST
necklace: bebe
cuff: Forever 21
nails: China Glaze




I probably own way to much clothing, shoes, bags or acessories with animal print, which I've shown you many times already!! On top of that, lately I'm into mixing them together, which just a few months ago I wouldn't even dare to do.. Funny how things change!!




Ilosc moich ciuchow, torebek, butow czy nawet naszyjnikow w panterke czy inny wzor zwierzecy prawdopodobnie swiadczy o mojej lekkiej obsesji! Pokazalam wam juz nie jedna stylizacje z tym motywem!! Ale, teraz na dodatek, mam manie mieszania zwierzecych elementow, gdzie kiedys nigdy bym sie nie odwarzyla.. dziwne jak to sie zmienia z czasem!!


12 comments:

  1. fajny zestaw :) podobają mi się zdjęcia :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga :)

    P.S. Dodaję do obserwowanych

    ReplyDelete
  2. W takim razie to jak najbardziej trafiona obsesja, bo panterka wybitnie Ci pasuje! Zestaw bardzo, ale to bardzo udany, dodając do tego Twój typ urody:)

    ReplyDelete
  3. Spodnie, buty, biżuteria - genialna!
    Dodatkowo zdjęcia w fajnym klimacie.
    Pozdrawiam. Obserwujemy?

    ReplyDelete
  4. @ wardrobe- jeśli uważasz, że warto obserwować mój blog to zapraszam i miło mi!!

    ReplyDelete
  5. Wyglądasz naprawdę ładnie. Podobają mi się Twoje buty :)

    ReplyDelete
  6. dziękuję za komentarz na moim blogu ;)
    co do tych zakupów w USA to postaram się wcielić to w moje życie już w te wakacje :)

    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga ;)

    ReplyDelete
  7. buty <3

    ps. pytałaś u mnie o lakier do paznokci.Jest to lakier firmy Virtual kolor Fruit coctail.

    Link do koloru:
    http://www.google.pl/imgres?q=virtual+fruit+cocktail&um=1&hl=pl&sa=N&biw=1280&bih=863&tbm=isch&tbnid=Xux9Qxy_JwwZHM:&imgrefurl=http://lakierowo.blogspot.com/2011/04/virtual-fruit-cocktail-czyli-letnia.html&docid=D5RAZfjLLZabrM&imgurl=http://1.bp.blogspot.com/-MzgO9eLKNmE/TbgbwuZ_yII/AAAAAAAABXk/e5ZxiyCX_jo/s1600/143_berry%25252526milk.jpg&w=338&h=480&ei=7wakTsf0GeOI4gSBrMy2BA&zoom=1

    ReplyDelete
  8. Gdzie robiłaś te zdjęcia !
    Sa jak z dżunli !

    ReplyDelete
  9. wyglądasz naprawdę świetnie. pięknie pomalowane paznokcie! i fajny naszyjnik. taka "dzika" stylizacja:)
    pozdrawiam.
    www.feminiteangoo.blogspot.com
    obserwujemy?

    ReplyDelete
  10. Wiem, może źle się sformułowałam, ale wygladają bardzo podobnie do jakiegoś buszu XD

    ReplyDelete
  11. MaryŚś żaden busz... kilka przydrożnych drzew koło autostrady :) Z Karolcią specjalizujemy się w wynajdowaniu takich miejsc :)

    ReplyDelete