Thursday, October 13, 2011

My Birthday Party

Moloko - The Time Is Now (Remix)



with FKa


with Marta


fot by FKa


most orginal cake I've ever seen- thank you hubby!!



dress: Free People
shoes: No. 6 at UrbanOutfitters
watch: Michael Kors
bracelets: Forever 21 & vintage
nails: Estee Lauder (Red Tango)






Last Friday I celebrated my birthday, with family & friends, for who I am very thankful!! (On pictures you can only see a few of them..)
I had a great time and I'm ready for new year of being twenty something ;)




W ostatni piatek swiatowalam moje urodziny z rodzinka i przyjaciolmi- kocham was i ciesze sie, ze mam was w moim zyciu!! (Na zdjeciach widac tylko pare osob..)
Super sie wybawilam i jestem gotowa na kolejny rok bycia dwadziescia z hakiem ;)




love & kisses

Karolina


6 comments:

  1. Swietnie wygladalas widac, ze impreza byla udana ! Piekne zdjecia. Zycze radosnych kolejnych dwudzisetu kilku !

    pozdrawiam kasia

    ReplyDelete
  2. widać, że impreza się udała! :) cudownie wyglądalas.

    ReplyDelete
  3. widzę, że impreza udana. Sukienkę miałaś fajną : )
    zapraszam też do mnie : )

    ReplyDelete
  4. Ooo, widze że udana zabawa byla :)
    swietnie wygladalas :))))

    ReplyDelete
  5. Masz piękne włosy.

    Zapraszam do mnie- giveway
    marysia-k.blogspot.com

    ReplyDelete