Monday, March 20, 2017

Moving on...






After a few years as a Fashion Blogger, Personal Shopper and Freelance Fashion Stylist, 
which was juggling a lot of jobs and creative projects at once. 
I’ve decided to end my journey with blogging. 
It was incredibly fun, but it’s time to put all my effort, energy, 
and time into other aspects of fashion.
 I will be mainly focusing on my career as a Fashion Stylist and Creative Consultant.
 A big thank you to those who made my blogging years so special – you know who you are!
 And thank you to everybody for following my blog, for the constant support, and motivation.
 To those who are still curious what I’m wearing in the Big Apple 
(as I’m not moving away anytime soon) – 
please follow me on Instagram: @karolinaborcherthunter 
for my personal fashion, work, and travel.
 As for my creative work please check my website at: www.karolinaborcherthunter.com
xK 


Po kilku latach spełniania się jako blogerka modowa, personal shopper i stylistka
 (zdecydowanie zbyt wiele projektów na raz) 
postanowiłam skończyć moją przygodę z blogowaniem.
 To był fantastyczny okres, 
ale czas włożyć mój wysiłek i całą energię w inne dziedziny mody.
 Postanowiłam skupić się na realizowaniu projektów jako stylistka i konsultant kreatywny. 
Wielkie dziękuję dla wszystkich, którzy sprawili, że blogowanie było wyjątkowe - 
zainteresowani wiedzą o kim mowa! 
Podziękowania również dla wszystkich moich obserwatorów, 
dla ludzi którzy niezmiennie mnie wspierali i motywowali. 
Wszyscy ci, którzy wciąż mają ochotę podglądać jak się ubieram w NYC 
(jako, że nie zamierzam się nigdzie stąd ruszać) - 
zapraszam na mojego instagrama: @karolinaborcherthunter
Będzie tam można podglądać moje prywatne życie, podróże i pracę.
 Wszystkich zainteresowanych moją karierą zapraszam na moją stronę: www.karolinaborcherthunter.com
xK




3 comments:

  1. Szkoda:) Ale jak to mówią - coś się kończy, coś się zaczyna :)
    Anna // tynk akrylowy

    ReplyDelete
  2. Bardzo duża szkoda :( Mimo wszystko jakbyś zachciała zaszaleć z modą to zapraszam Cie na hurt odzieży damskiej sosimply.pl - Ciuszki jakie lubisz w wielu rozmiarach oraz kolorach.

    ReplyDelete