Friday, August 19, 2011

jean shirt




fot by FKa


shirt: GAP
shorts: LTB
shoes: Aldo
bracelet: no name
nails: china glaze (midtown magic)



I had this jean shirt for a while, and I can't get enough of it!! You can see older post with it here. This time just paired with simple shorts & a few accessories. I probably will be wearing it more often as soon as the temperature will cool off.



Mam ta koszule juz od jakiegos czasu i dalej ja uwielbiam!! Tutaj mozesz zobaczyc starsza stylizacje z nia. Tym razem w połaczeniu ze zwyklymi spodenkami &  kilkoma akcesoriami. Zapewne jeszcze nie raz ja zaloze jak tylko troche sie ochlodzi.


8 comments:

  1. Świetna koszula i wg. cały zestaw. ;))
    Obserwujemy?

    _________________________
    alexowa-moda.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Bardzo mi się podoba ten zestaw :)

    ReplyDelete
  3. Super :)))
    ja cały czas się zastanawiam nad jeansową koszulą, ale nie mam pomysłu na stylizację :(

    ReplyDelete
  4. śliczne zdjęcia i świetna koszula!

    ReplyDelete
  5. świetne! marzę o takiej katanie <3

    ReplyDelete